data group europe bv

Support

Online Help
Op onze kennisbank staan handleidingen, instructies en antwoorden op veelgestelde vragen met betrekking tot dgeDetailhandel. Mocht u geen antwoord op uw vraag gevonden krijgen dan kunt u altijd een supportmelding versturen d.m.v. F1 of contact opnemen met onze helpdesk (tel. 0111-418000).
Ga in dgeDetailhandel in het menu naar Help > Online Help

F1
U kunt contact opnemen met de supportdesk door simpelweg in dgeDetailhandel op de F1 toets te drukken. U krijgt vervolgens een wizard te zien waarmee u eenvoudig een supportmelding naar onze supportdesk kunt sturen.
Wij zullen deze supportmelding op volgorde van prioriteit en binnenkomst afhandelen. In de praktijk betekent dit dat uw melding al binnen enkele uren is opgelost.

Telefoon
Alleen in het geval van storingen kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar van 08:30 uur tot en met 17:00 uur. Ons telefoonnummer is 0111-418000.

Antwoordapparaat
Heeft u op koopavond (donderdag en vrijdag) of op zaterdag een storing waardoor uw kassa(s) niet meer functioneert dan bestaat er een mogelijkheid om ons antwoordapparaat in te spreken. Wij zullen u dan zo snel mogelijk terugbellen.